جام جم ورزشی: زلاتان ابراهیموویچ رفت تا آخر فصل! یک مصدومیت بی موقع باعث شد تا مدت ها از لذت تماشای بازهای یکی از بهترین بازیکنان کنونی دنیا محروم شویم.
کد خبر: ۷۴۶۳۲۸
بزرگ ترین مصدوم فوتبال دنیا+[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، ماجرا هنگامی غم انگیز تر می شود که بدانیم تیم ملی فوتبال ایران چند ماه دیگر با تیم ملی فوتبال سوئد یک بازی تدارکاتی داشت و غیبت زلاتان محبوب و شهیر مقابل ایران اصلا خوشایند نخواهد بود و به قول یکی از روزنامه های ورزشی افتخار گل خوردن از زلاتان از دست ما رفت!

به هر حال غیبت این بازیکن خسارت قابل توجهی به پاری سن ژرمن، باشگاه کنونی او، می زند چرا که زلاتان یکی از مهم ترین بازیکنان برای درآمدزایی این باشگاه پاریسی بود. او تا مدت ها جلوی چشم بینندگان تلویزیونی نخواهد بود و این قطعا به نفع پاری سن ژرمن نیست.

به هر حال زلاتان دیگر تا آخر فصل ستاره پاری سن ژرمن نخواهد بود. او از بیرون نظاره گر کار هم تیمی هایش است اما قرار نیست فقط در خانه بنشیند و بازی های تیم فرانسوی را از تلویزیون نگاه کند. او یک جزیره اختصاصی در سوئد برای خودش خریده و می تواند به همراه همسر و دو پسرش اوقات خوشی را آنجا داشته باشد. علاوه بر آن وی فرصت زیادی برای مسافرت دور دنیا خواهد داشت، چیزی که به آن خیلی علاقه مند است. در ادامه تصاویری از زلاتان ابراهیموویچ با پیراهن پاری سن ژرمن و حضور در ترکیب این تیم پاریسی را می بینید. خیلی حیف شد که او دیگر جلوی تیم ملی فوتبال ایران بازی نمی کند حتی اگر قرار بود به ما گل بزند:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها